Fellessamling

Små og store på Pinnsvinkroken inviterte i dag hele barnehagen på fellessamling. Det ble en opplevelse...

Siden det nærmer seg jul var dette naturlig også tema for samlingen. Hele avdelingen var pyntet til jul med lys og julepynt. Vi har hørt at avdelingen har øvet til fellessamling og i dag fikk vi endelig se. Det ble en opplevelse med tenning av adventslys og dramatisering av juleevangeliet. barn og voksne på avdelingen var engasjert med roller i juleevangeliet og for å virkeliggjøre tema i sangene. Vi fikk også hilse på nissene i reglen om nisse rød og nisse blå.

Vi sang flere julesanger og ble med i jakten på hvem som hadde tatt kaker fra kakeboksen. Heldigvis var det nok kaker igjen så alle fikk smake hver sitt pepperkakehjerte.

Tusen takk til både små og store på Pinnsvinkroken for invitasjonen til fellessamlingen♥️