Vi starter desember med teaterforestilling

Fredag 1.desember blir det gjensyn med Ulla Krulle i barnehagen. Teaterkompaniet Grep kommer for å spille teaterstykket om DEN MAGISKE GAVEN

Ulla Krulle (Bilder) er julenissens medhjelper. Hun har vært i barnehagen tidligere og gledet både små og store.

I år er det duket for forviklinger når Ulla Krulle får en magisk pakke i posten, og hele julen står i fare for å bli kanselert. Vi møter flere av Ulla Krulle sine venner: besteveninnen Sulla Saue, postmann Pjatt, julenissen m.fler.

Dette er en interaktiv forestilling der barna er med på å avsløre sannheten om den magiske gaven.

Forestillingen tar opp viktige tema som vennskap, uenighet og toleranse - men med virkemidler som humor og sunn galskap, kan Ulla Krulle love latter og julestemning for liten og stor.

Kanskje blir det og en pepperkake til hver fra Kakebake?

Ulla Krulle har sendt barnehagen en hilsen hvor hun skriver at hun gleder seg til å besøke oss i morgen 1.desember kl 10.