KARNEVAL 🎈🎈🎈

I dag har det vært Karneval i barnehagen og Humlebolet inviterte til Karneval samling. Det var litt av en opplevelse kan dere tro...

Karnevalet er blitt snakket om lenge... Det er mange som har gleder seg til å kle seg ut og være en helt annen, en hel dag i barnehagen. Noen våknet spesielt tidlig i dag, så spent.

Gode venner var nesten ikke til å kjenne igjen bak forkledningen som enhjørning, prinsesse, svane, spaiderman, politi, doktor, sjørøver, banan, tiger, katt, klovn, cowboy, mus, kokk, Mona mandag, Mario, Luici, bamse, superhelt eller en pose med Non Stop. Alle var utkledd, dere skulle sett, så flotte.

På fellessamlingen møttes vi i karnevalspyntede omgivelser. Avdelingen Humlebolet var klar til karnevalsfest både med lyd, lys, fargeeffekter og formingsaktiviteter barna har laget. Små og store på Humlebolet var klar til samlingen kl 10 og rundt på gulvet satt spente tilskuere, barn og personal fra Pinnsvinkroken, Hareskogen, Trollstuen og Ekornstubben.

Det var lett å merke glede og spenning, for det er kjempegøy å være samlet i fellesskap på karneval. Så mye å se på og så mye spennende i vente.

Hele Humlebolet var engasjert i samlingen som startet med karnevals versjonen av Hjulene på bussen. For anledningen var bussen fylt med alle de ulike kostyme temaene som var representert.

Videre fikk vi dramatiseringen av Bukkene Bruse som skulle på Karneval og den elleville karnevalsdansingen når Bukkene og Trollet nådde karnevalet på slutten av historien.

Pølsesangen ble sunget med full styrke før avdelingene gikk til egen avdeling hvor det var Hot dog til lunsj og så...hvem ville klare å slå hull på "Katta i sekken"?

Tusen takk til Humlebolet som inviterte oss på karneval samling. Det var kjempegøy.