Sommer i barnehagen 🌞

Vi gleder oss over sommer i barnehagen...selv om regnet for øyeblikket øser ned.

Vi er i sommerstemning i barnehagen. Vi gleder oss med de av dere som har startet ferien og har  nedtelling med de som har ferie i vente. Det er pga ferieavvikling nå færre barn og voksne i barnehagen  enn normalt. Oversikt over hvem av de voksne som er tilstede på avdelingene finner dere på avdelingens ukeplan. I uke 29 er alle barn og voksne på ferie og barnehagen har sommerstengt.

Vi benytter mulighetene som dukker opp gjennom sommeren. Det blir i denne perioden ikke utarbeidet månedsplan. Vi legger tilrette for lek med sommerlig preg.  I dag har vi fått nye uteleker. Bandykøller, baller og frisbee med kurv. Dette er gøy å leke med ute!

Hjemmesiden vil bli brukt til å gi dere et lite innblikk av innholdet i vår barnehagehverdag også gjennom sommeren.

Vi benytter samtidig anledningen til å ønske alle en riktig god sommer!