Kunstutstillingen gav resultater.

Vi er takknemlig for alle bidrag til årets kunstutstilling. Det er en glede å kunne overføre 6350 kr til Garden Of Eden. Tusen takk for hjelpen!

Det er det 10. året Nøtteliten sammen med foreldreutvalget arrangerer kunstkafe. Barna lager de flotteste kunstverk som de får med hjem. Foreldre oppfordres til å vippse valgfri sum for dette kunstverket. I tillegg pleier vi å ha kafe med middag, kaker og i tillegg loddsalg med flotte gevinster. I samsvar med smitteverntiltak lot ikke dette seg gjøre i år pga Korona situasjonen.

Vi kunne desverre ikke samles slik vi pleier men kunstutstillingen kunne gå sin gang. En spesiell takk til barna som har laget egne kunstverk og personalet for å ha tilrettelagt og fulgt opp prosessen.

Ikke minst en stor takk til dere givere for bidrag som har resultert i en gave som vil bli tatt i mot med stor takk.

Pengene overføres samlet i morgen fredag. Da er det fortsatt en mulighet for de som ønsker å støtte vårt bistandsprosjekt GARDEN OF EDEN på vipps - nummer 565012

Bildet er fra noen av barna som går på skolen som Garden Of Eden driver.