Samarbeid med foreldrene på nett

Glem lapper og hektiske beskjeder i garderoben. Med Barnehageweb får nå foreldrene og personal all informasjon på ett sted.

Alle foreldre skal ha fått passord til innlogget område. Der kan foreldre selv oppdatere ved endring av kontaktopplysninger. Beskjeder, bilder og planer vil bli delt med foreldre på dette område. Barnehageweb fungerer like godt på alle enheter som benyttes for innlogging. Innlogging skjer i feltet, mine sider, øverst til høyre på hjemmesidens forside. Informasjon kan lett sendes til avdelingen via systemet. Egen kalender for avdelingen viser også programmet dag for dag.

Personalet vil bruke mobiltelefoner for å logge seg inn på området for å registrere oppmøte og når barnet er hentet. Dette betyr at personalet vil bli observert med mobiltelefon men dette er kun bruk benyttet til registrering. Annen informasjon som ferie, tillatelser osv vil også registreres i samme system.

Foreldre kan selv også registrere tillatelser og samtykke på egne sider.