Foreldreundersøkelse

Vi i Nøtteliten barnehage , ønsker å vite hvordan dere som foreldre og foresatte opplever barnehagen. For tredje år på rad gjennomfører vi Utdanningsdirektoratets foreldreundersøkelse for barnehager.

Resultatene fra undersøkelsen er viktige for vårt videre arbeid med å lage en god barnehage. Vi oppfordrer derfor alle til å svare på undersøkelsen. Det er frivillig å svare på undersøkelsen, men vi håper at du vil svare slik at du kan hjelpe barnehagen til å bli bedre.

Det tar ca 5 minutter å svare på undersøkelsen. Svarene dine knyttes ikke til ditt eller ditt barns navn.

Har du flere barn i barnehagen?

Har du flere barn i barnehagen, får du en e-post og/ eller sms per barn. Der fremgår det hvilket barn og hvilken avdeling du svarer for når du går inn på lenken.

På forhånd, takk for hjelpen!

informasjon-pa-bokmal 2018

informasjon på engelsk 2018