Juleforestilling i barnehagen

Takk for besøket Detektiv Ulla Krulle. Det var kjempegøy å være detektiv sammen med deg og veldig bra vi klarte å fange juletyven.

Ulla Krulle og jakten på juletyven er den 24 historien om Ulla Krulle, verdens flinkeste og greieste strikkedame, som jobber for julenissen. Vi har hatt Ulla Krulle på besøk flere ganger før og det er alltid veldig morsomt både for små og store. Denne forestillingen passer for barn fra 2-100 år.

I år fikk vi være med på å løse mysteriet om hvem juletyven er og det var ikke vanskelig med et så engasjert publikum. Som premie fikk vi pepperkake levert på døren av selveste julenissen.

Rammeplanen for barnehagen gir føringer om at vi skal la barna møte ulike kunstneriske og kulturelle uttrykk. Drama er en av disse uttrykkene barna skal få bli kjent med. Vi er godt fornøyd med å gi barna denne opplevelsen i barnehagens egne lokaler.

Mer informasjon om forestillingen og bilder kan du se ved å følge lenken under.

Detektiv Ulla Krulle