GOD JUL OG GODT NYTTÅR!

Da har Henry tatt over kontoret og tar ansvar for barnehagen når vi andre tar juleferie.

Jeg ønsker dere: GOD JUL OG GODT NYTTÅR!

Da er vi kommet til siste barnehagedag i desember 2018.

Tusen takk til små og store for en innholdsrik, lærerik, stemningsfull og gøy førjulstid sammen med dere.

Så kjekt med felles adventsstund med barn, personal og foreldre ved inngangen til desember måned.

Kjempegøy med rampenissen og midt i alt dette har vår førstehjelpsdukke Henry også begynt å markere seg. Jeg har forsøkt å sette han litt på plass men det likte han tydeligvis ikke. Det fikk jeg merke når jeg kom på jobb i dag og hele kontoret var "pakket inn". Jeg ble veldig overrasket og veldig klar over at Henry må få det som han vil...

...nå er han utnevnt ferievikar til personalet er tilbake 2.januar på PLANLEGGINGSDAGEN.

Vi åpner for full drift og er klar til å ta imot barn og foreldre torsdag 3.januar.

Minner om at en av våre verdier er å være LEKENDE.

Det synes jeg personalet virkelig har jobbet mye med i desember. Dette har gitt ekstra gøye barnehagedager for både små og store.

Ønsker dere alle en velfortjent juleferie.

Beste hilsen Ingvild Vevle Chyba, Daglig leder