Velkommen til nytt barnehageår

Mandag 2.august åpner barnehagen igjen etter 2 uker sommerstengt barnehage.

Nå er det bare å glede seg til nytt barnehageår, gjensyn med gamle venner og ikke minst. Vi er heldige som også skal ta imot nye barn og foreldre.  2.august kommer de som startet ferie først tilbake, resten kommer gradvis tilbake etterhvert. Vi følger planen ut fra ferieregistrering som er levert avdelingene i forkant av ferien fra foreldre og foresatte. Vi gleder oss til vi sees igjen til lek, opplevelser og læring.

Dere som er helt nye har fått informasjon i egen Mail med oppstartsdato og klokkeslett. Skulle dere ha spørsmål om tilvenningen eller annet er det bare å kontakte oss. Kontaktopplysninger finner dere på hjemmesidens forside www.nottelitenbarnehage.no . Vi er tilgjengelig på telefon og Mail fra mandag 2.august. Til de av dere som ikke begynner igjen enda, ha en fortsatt fantastisk fin ferie!

Snart er det tid for å møte gamle og nye venner i barnehagen. Her er et tankekart vi tidligere har laget sammen med med barna. Tema: VENNER