Gratulerer med dagen!

I dag er det 17. mai og vi kan se tilbake på så mange opplevelser i forkant av dagen. 17.mai forberedelser tilpasset våre aldersgrupper. Det er stas med 17.mai leker, 17.mai sang,17.mai mat og ikke minst 17.mai tog.

Dere kan også gå i tog på selveste 17.mai. Det er avgang fra Joker på Søfteland, kl 11. Der ser dere Nøtteliten sin fane som dere kan gå bak.

I tillegg blir det sang på skoleplassen for de av førskolebarna som ønsker å delta. Felles sangstund på skolen har vært en del av våre 17.mai forberedelser.

Med bilder fra barnehagehverdagen vår gir vi dere et innblikk i våre 17.mai forberedelser hvor vi har lagt vekt på informasjon og tradisjoner.

Felles 17.mai tog med alle avdelinger og en gjest. Dette var ikke Kongen, slik barna trodde men en flott festpyntet representant fra styret. Takk for at du tok deg tid til dette Kjell Aadland.

Selvlaget 17.mai sløyfer

17.mai leker