Vel gjennomførte foreldremøter!

Stort engasjement, god stemning og veldig gode tilbakemeldinger som vi gleder oss stort over. TUSEN TAKK!

Vi har nå gjennomført høstens foreldremøter på alle avdelinger. Vi ser tilbake med takknemlighet for at dere prioriterte tiden med oss, var så engasjerte og gav oss gode innspill til vår videre praksis, slik vi ønsket oss.

Fokus på overgangen fra barnehage til skole var tema på førskolemøte. Der var Søfteland barneskule representert og tilgjengelig med informasjon og eventuelle spørsmål fra foreldrene.

Ekstra gledelig har det vært at det på alle avdelinger har vært så god stemning. Det er så kjekt å høre at dere foreldre også trives hos oss. Vår visjon om å skape ET HERLIG STED PÅ JORD FOR LITEN OG FOR STOR gjør vi best sammen.

Vi er glade for alle deres gode tilbakemeldinger og bekreftelser på jobben vi gjør i hverdagen. Det setter vi så stor pris på. Vi ser frem til dette barnehageåret sammen med dere.