Årets Kunstkafe / sommerfest er vel overstått.

Onsdag 14.juni 2017 var det klart for årets kunstkafe / sommerfest. Vi startet det hele med felles sangåpning kl 15.30. Vi avslutter etter mat, drikke, kunstsalg, loddsalg og aktiviteter kl 17.30. Da hadde vi i fellesskap samlet inn hele 25 679,- kr. Pengene går til prosjektet Garden Of Eden som vi har støttet i 8 år.

Kunstutstillingen er et høydepunkt. Her kan man se, nyte og heldige foreldre /foresatte kan kjøpe.

Trollstuen og Humlebolet sine kunstverk.

Pinnsvinkroken sine kunstverk

Hareskogen sin kunstutstilling

Ekornstubben sin utstilling.

Regnet vi hadde på formiddagen var for lengst tørket opp når festen startet og vi kunne glede oss over sol og varme. Alle aktiviteter var ute...

Vi hadde åpen kafe med et variert utvalg av matretter alt fra lapskaus, pizzasnurrer, osteboller, ulike pølseretter, kaker og is.

Vi har fått god tilbakemelding fra fornøyde barn og foreldre. Kunstkafeen er et av årets høydepunkt gjennom året. Det er utrolig kjekt å samles men ikke minst la barna få erfare dette viktige holdningsskapende arbeidet det er å hjelpe andre som trenger det.

Tusen hjertelig takk til alle dere som har bidratt til at vi kan sende 25 679,- kr til Garden Of Eden, våre venner i Kenya. Det blir spennende å høre hva pengene vil bli brukt til. Dere skal få mer infomasjon.