Fotograf i barnehagen

I dag har vi hatt fotograf i barnehagen for å ta gruppebilder av avdelingene og portrettbilde av førskolebarna.

I dag ble alle barn og voksne fotografert i barnehagen som avtalt. Dessverre fikk vi ikke fullført portrettbilde av alle førskolebarna pga uforutsett strømbrudd i området. Disse bildene vil bli tatt neste torsdag, 2.november. Mer informasjon vil bli gitt fra avdelingen. I løpet av neste uke kommer mail med visning av gruppebilde. Foreldre med førskolebarn vil også motta link til bilder av eget barn. Dere vil i mailen få kontakt info til Jannices Foto hvis dere ønsker å bestille bildene. For de av dere som ikke har førskolebarn men som kunne tenke dere portrettbilde av deres barn kan dette avtales med fotografen. Dere vil da kunne ta bildene i studio til barnehagepris.